teisipäev, 27. september 2016

E 23.11.2015 TLN-Helsinki – Frankfurd – Hongkong – Phnom Penh

Äratus kell 4, arutame veel mu passi, aga otsustame ikka lennujaama minna ja vaadata kaugele mind lubatakse. Anneli sõber on meid nõus varahommikul transportima, aga minu enda laps vastas palve peale ära viia oli ühene – mis, kell 4 lennujaama, ma annan teile taksoraha, aga nii vara ma küll üles ei tõuse. Vot sulle siis head kasvatust J.
TLN lennujaamas läheb kõik hästi, Helsinki lennujaamas teeme avastuse, et piletite kättesaamiseks peame korra transiittsoonist välja minema. Seda poleks vaja olnud, kui meil oleksid olnud arvutist prinditud piletid.
Palju kiidetud magamiskapslid.


Järgmine peatus Frankfurt, lennukis üllatavalt palju ruumi jalgadele. Õnneks on mu reisikaaslane tegev lennunduses ja kõik, mis seoses sellega toimub on mulle kohe ära seletatud J. Kogu aeg on veidi külm – magamat, söömat, minul tohutu nohu, Annelil kurguga probleemid…, loodetavasti ´30 kraadi ravib meid terveks!
Cathay lennuesindaja meeldiv vestlus piletite kontrolli ajal, selline small talk, see uskumatu oskus rääkida ei millegis, aga samas väga meeldejäävalt.  Kogu vestluse ajal hoian hinge kinni ja muudkui lobisen, et äkki ta siis ei märka, et mu pass on problemaatiline. Kõik läheb hästi, istume juba ootealal kui äkki tuleb pileti kontrolör meie juurde ja küsib passe, et midagi jäi vist programmi sisestamata-kontrollimata ja siis käis mul jõnks seest läbi, kas siin on tõesti minu reisi lõpp ja Anneli peab üksi edasi minema. Õnneks oli unustatud märkida meie pagas, tegelikult meil polnudki äraantavat pagasit, see oli teenindavale personalile üllatuseks, et nii kaugele puhkama ja ainult käsipagasiga.




Lennuk on viisakas ja üllatus, meile tuuaks praktiliset kohe peale õhtu tõusmist menüü! Kohe tulevad joogid+soolapähklid+naeratus, filmide valik on hea. Taevas on selge ja maapealne elu kuni linna suuruseni, veekogud, mäed on täiesti selgelt jälgitavad. Lennukis magamine meil mõlemal üldse välja ei tulnud, oleme mõlemad väga väsinud.  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar